2012年6月14日

遲來的<WCS中國決賽>遊記 (1) 前篇

** WCS stand for world cosplay summit. 唔知既自己google

<WCS中國決賽>是於2012年4月30號舉行,事由我微博中了當天的免費飛(小弟既微博,有心可以關注一下 http://weibo.com/u/1726301762),於是我當然要去見識見識(其實我想見識好耐了)。



記得上次上深圳是為了觀摩深圳cosplay站的event,不太想提了。那次是搭地鐵經落馬洲出境,總共用了我2個半小時先到達那次的會場。所以我今次聰明地試由深圳灣口岸出境。


上次的event佢地真係好開心,而且個個coser歌又得,舞又得。真係好想講"大陸的coser都是怪物嗎"(高達的gag


係香港找換完人民幣,趕上巴士到屯門,再搭B2直去深圳灣口岸,由屯門到深圳灣口岸只係用左我半個鍾,睇來我真係無選擇錯(blush),出埋境就45分鐘多少少。

出境第一時間當然係搵taxi,見到好多白牌的在找客,聰明的當然唔會搭啦,成幾皮野係身,又得一個人(發覺原來我係第一次一個人出遠門(blush),雖然唔係好遠,但我又幾享受:D)

上左紅白色的taxi,我用我的好正確既廣東話說出"后海站",當我以為成個廣州都識廣東話既時候,佢竟然用普通話回我 "下,什麼",那我為有用我的爛爛
普通話說出"koo...kaiii...koo...kaiii...koo...kaiii" FUCK...,佢都係唔明,我當時為有拿出我既神兵--智能電話,係上面開個memo寫上"后海站",智能電話既發明真係偉大(worship)。但個司機竟然係登良站放底我,話咁平d。希望我無信錯佢la。

頭也不望衝入地鐵站,因為唔知點解明明唔係假日,周圍都有好多著得同我差唔多(寒酸)既叔叔,企係路邊吹水...我行過佢地身邊就個個都望住我.........勁驚...


搭地鐵到后海(...黐線,地鐵入面真係無冷氣的,又無風煽,熱到我...算了),已經係12鬆d,我第一時間去當然係換飛(這些相我有影低架,但我打stage打到36G 都無位既時候當然要洗相了,抱歉..大家)




^^^^ 現場照


仆__,個接待竟然又唔識廣東話,唔...我講英文算了。(我記得上次係有粥食既KFC用英文來點餐個待遇很好的,只少點完餐後佢地會同我地講佢地識廣東話。)


換了畫面中間的靚靚女員工用英文針了幾句,好強.......換左飛。而後佢同我講,佢識廣東話的FUUUUU 我都係學好d普通話算了不過用英文又真係man d 既...(打飛


啊!佢地比左一樓七行我,我勁驚係樓上一樓,勁問可唔可以換前d,佢地話無..F...,其實我當時有d坳如果佢地比個山頂位我就真係P得K,結果...睇落去就會知:D


現場的保利牛奶劇院

我12點幾就做晒趕住做既野 由於太陽直射既關係,coser真的不多。既然又未食lunch ,來到后海當然要去食 真。功。夫。啦。


食物相真係del左,用上年既頂住先。

食到我大汗揼細汗,無計出面真係熱到我噴水咁,入到去真。功。夫。都係未散到熱。食完我要搵野飲就去左家樂福搵順面嘆冷氣,記住大陸寶礦力水特係超平的,香港12蚊的,這裡3.9 only -__-,一口起買左四支,由於個袋真係無乜位,為有唔買大陸既零食(yay)





食到飽飽,當然係去搵下午茶啦(誤 




- 現場照 + 幌牆的coser下回待續(troll) -













沒有留言:

張貼留言