2012年6月15日

遲來的<WCS中國決賽>遊記 (2) 場外


** 這是場外晃場coser和比賽隊伍不同,應該話是深圳的小型event **

先來我感興趣的。

最特別既係WCS中國玩左same day edit既cosplay PV,用既gear 除左部相機外,全部穩定器都係make in china ._.

訪問中

Make in china (yay) 而且上重下輕,ching....好浪費
但係最令我羨慕既係佢地真係有成個團隊來做段PV的,攝我見已經有5-6個,全部有自己既穩定器,剪片既好像又有另一班人係後面。

好羨慕既團隊 ._.
我真係好羨慕大陸乜都團隊化的,雖然以前都同香港既朋友傾過:有團隊,好多時就會無左個人意識,者係唔係你想話做什麼post 出什麼角就可以做的。雖然我明白這個道理,但係一班人圍威喂我始終覺得係人生最好玩既事。

d 攝都係同我差唔多outlook ..... SOSADDDDDDDDDDDDDDDDDDD
第二見到既係圍影既狀況啦,圍影係有,但係不多,好多時都係"coser自己熟既攝"企係你面前等你無得影 + 通常都係影一兩張就散咁。

更特別既係有幾個攝真係有高梯的....(((香港的龍友淚目

好高既ching ._. 洗唔洗啊,又冇人圍
好高既ching x2 
更有趣既地方係佢地好鍾意合照,唔理係唔係同一套動漫畫,佢地一見到朋友就唔理比人影緊,衝去合照,而影相果個唔係自己部手機,係攝._.。佢地真係唔係好介意比人影左d唔關係既相,好有趣。

啊,講起佢地既手機,我見都係iphone多...唔通真係玩得既都係有錢人...!!!!!?(機會!!!!

另外佢地真係好鍾意起哄,有什麼"特別表演"都會衝去圍埋一齊的,真係衝架...佢地...

發生什麼事...?原來Elizabeth在表演吞EX咖哩棒...
好了,廢話差唔多 :D ,係時候出相,但其實...因為我要留card位比夜晚正場,所以...唔係好多相(唔好打面 (扯...佢地d攝又唔圍影,我又唔識煲東瓜,點影得多者...)

首先係出場時間最耐的saber 和 saber lily


她下午出了上甲版本!!


李白 (更正:應該係杜甫很忙 feat. 金閃閃 )


啊,是金閃閃才對...
好gay既其中一隊參賽隊伍




修哥



好靚仔,所以出多d相 :D





超可愛的!!



小櫻小狼




Sherly



東方!







上了甲的saber , 超喜歡!!





這對CP...(YAY)



Sherly





香港代表
最後由奇奇怪怪的相作結尾

WCS什麼什麼的

唔...不說了

我妹!

中日交流什麼的,好像好出名的。如果有多d資料請指正
  
(worship) !!!

場外!

最後點可以無左我:D
下回預告 夜晚的WCS正場總決賽 (終於入正題)

我在排隊!!!!!!!!!!?


沒有留言:

張貼留言