2013年8月5日

廣州YACA之行


廣州YACA之行



YACA係一個廣州兩日event。
係廣州一個月入面連續第四個event (7-8月廣州係每個星期都有event)



小弟有幸跟大隊上YACA擺攤(當然我沒有點坐攤(打飛

由於day1因為我瞓過龍既關係,12點半才上到動車,3點多才到琶州。但event係5點正完所以...(你懂的



不過好在..還有day2




小琦的攤...隔離果幾檔的我唔記得影




----- 分格線 -----

這裡9點前已經有攝開始擺壇(remark : 窗口位熱到爆炸,我有訪問過d攝,佢地既回覆係為左靚光位,無辦法)





----- 分格線 -----

10點多開始勁多人



這是12點的


龍龜3倍速!


maid 主題的.....


熱到要休息的我

----- 分格線 -----





 
山下和薇薇的 上海同居日記 for your reference XD

攝方面我一口氣整理
YN flash 佔大多數
全部係taobao的直射傘但掉轉用
taobao的反光板,,佢地應該唔知什麼是photoflex or Lastolite
但比我們更在意自然光
攝用既多係長鏡
結果係好日系無人糖水...(地方大真不錯
攝站既位有5個身位,我用wide鏡好痛苦
人場的話會留位係前面,然後好多攝會輪流飛入(?)影兩張再飛走
大機優先,好多人見你咁勁會比位你先...(認真
比香港更有組織,我見每個壇都有walkee
有一個全國既攝組織,用微博互通。
有禮貌
用手機狂影的多到似蒼蠅。
coser都係大機優先(真係會望你先,我亦都聽到佢地講 "果個有大機,果邊先"....Orz
真係好多廣東話。

李永傑式既人不多





NDS...>!?

a camp in behind!!

i use all channel in this photo :p










正片有機會再更新(x



-- END --
2013-08-05








沒有留言:

張貼留言