2013年12月17日

2013 深圳 Shenzhen Cosplay Event CAC03

今次來寫一寫CAC03遊記! (文筆也是時候訓練一下)。


今次CAC03改了由后海那非常遙遠的場館(遙遠的地鐵站 + 非常遠的路),轉了去近羅湖口岸的罗湖创意文化广场。
但入場費就由CAC01的廿多完加多現在的四十多元(三年前的人仔都係1.1幾,現在....1.283)

由香港出境,再搭深圳地鐵的羅寶線轉到蛇口線,總共五個站便到湖貝站,難怪今次event這麼多香港攝前來。

*** 路經會場前見到的"方程式駕駛訓練"...?這樣厲害的東西竟然在這裡...? (我想學我想學!!) 


這個"罗湖创意文化广场"雖然真的很方便,但亦坐落於一個小社區的中間。
亦應該因為附近真的沒什公園的關係...真的很多路人和小朋友。


路人還可以,只需要睇緊d自己銀包就應該安全;
但小朋友真係攝 & coser既大敵,攝亦需要極小心唔好撞到佢地。
(不過深圳既小朋友真係勁多手,我個板架係咁比佢地篤和爬...我又唔太想阻佢地既好奇心所以沒什阻止。但個畫面...(我應該影低佢QAQ))









會場絕對比外觀大得多,總共有四層空間。
而會場畫分了 舞台區; 飲食區; 同人區; 攝影區; LOL比賽區; 商業區。




但係絕對有d浪費成個會場既設計,如果將唔同位置花少少心機做返不同主題既攝影區絕對可以更吸引不同的coser進場的,現在進場絕對係為了舞台(misa), 飲食,和廁所的。

而同人區既位置....絕對和"巨人only個問題"有過之而無不及...








舞台區














很細,而且工作人員不多?我絕對可以在比賽者的準備區左穿右插的

兩日分別有cos組合和cos團隊比賽,我眼見就沒大分別。
而亮眼點絕對係Misa以ahri的妝扮作為評審。亦有一段短時間讓ahri上台表演的。
其他兩位評審請其他人指正我。謝謝。

而香港也有代表上去比賽,就是香港的 Fruit Punch
所表演的是 Diabolik Lover

而比賽過後,舞台區會轉化成簽名區。
在場可以買到由coser自製的poster($30 RMB)再可以交給coser簽名。
Misa的人氣是不能騙人的!

而舞台到了夜晚側轉化成為 仿AKB的團體的舞台,載歌載舞!深圳的宅也跳起宅宅舞,當然他們也不是蓋的!!


LOL區





由於小弟係個很重的LOL maniac,所以我都對這個區有d期待。
在網上知道型式為一個大型比賽,由銅到白金既選手都有。佢地重搵埋現場評論,好讚。

但...觀者真的不多,可能入場費太貴。。
佢地用既係4:3既projector。。。但project出來既係16:9轉4:3...這個技術問題真係非常sosad 亦影響觀者。

所以我,,,,選擇去影coser 。

商業區 







傳統既問題,全翻到我唔係好想買。
好多巨人衫和 product,但巨人冷卻得比想像中快。
有賣食物的檔攤,亦佔據不少有利位置,真係點都要做返d商業活動來賺錢呢...

攝影區




灰色背景布,無燈provide,已有攝霸左。完
認真覺得佈置一下四周再加props可以更吸引coser入去拍照。

場外coser


  • Coser 進步了不少。化妝靚左,但開場時間亦因準備時間多左,遲左近數小時才開始(但廣州重係勁早) around 11開始18完。
  • SZ攝對光不太敏感,用既都係直穿傘,反光板都係taobao野,光路重未掌握得很好(反到地光重既相都可以照出)。鏡都幾多紅圈下。
  • 好多但香港攝,重見到個傳說中既__攝,真係睇住佢用zoom鏡係咁zoom人胸和大脾,重大大聲聲用白話叫人留QQ返圖.......。
  • Day1 夜晚見到千爺。原來佢都有來!!但我成個day1舞台都見唔到佢。夜晚一見到佢同fruit punch 同misa(換左裝,我認唔到)等緊人,我行近少少已經有黑面既氣場,所以我都拿拿聲走開了。
  • 圈子有,不過不是coser的圈子,是攝的圈子,排外還是很嚴重和不喜歡和其他新攝接觸,無乜邊個師兄真係願意和我吹水,就算我點主動都無力 Orz。然後見到既係不同既攝有不同既圈子,真係圈子和圈子會有自己既地盤,開始明白這就叫社團吧。雖然香港都係話無可能同全世界做朋友,但只少有善既招呼可以有有善既回應
  • 反而coser真的很nice,但我的煲東瓜真係...你要明白心裡有千言萬語想講,但出口第一句已經係錯既,就努力修正,但..... 有攝叫我講英文,但我試左幾個個個都(?)既表情 
  • CAC既主辦係由coser和攝一起搞的,可以成功搞到一個活動其實我勁羨慕的。
  • Misa Misa Misa? day1 我影左佢好多舞台相!!!後補
  • Fruit punch.........唔,明的會明,但SZ的大家好像不明。





















沒有留言:

張貼留言